Kunderne er glade for maleren i Hornbæk

15 februar 2022
Anders Lundtang Hansen

editorial

Nu om dage går man ikke så meget ned til et malerfirma og hører ad, om de kan komme forbi og ordne en bestemt opgave hjemme hos en.

Allerede dengang var det egentlig mest noget, hvor man ringede ned til dem for at høre, hvornår de havde tid og forklarede dem, hvad man skulle have lavet.

Men der var trods alt en menneskelig kontakt, og det er der sådan set stadigvæk, og det gælder også her hos maleren i Hornbæk.

Men som du nok kan se på deres hjemmeside, så kan man også indrapportere, hvad man godt kunne tænke sig at få lavet, og så kan de udfærdige et tilbud til en.

Du kan nok regne ud, at det er nemmest for dem at have noget at se på og forholde sig til; og det er jo også rart for dig at have et konkret tilbud at forholde dig til, som du kan sige “ja” eller “nej” til.

maler hornbæk

Maleren i Hornbæk har med ægte kunder at gøre

Det er ikke altid, de lige sidder parat ved telefonen, og måske vil du endda her få at vide, at det smarteste er at sende dem en forespørgsel over den formular, som man kan udfylde på deres hjemmeside.

Man føler så, at man ikke rigtig kommer i kontakt med dem, før de kommer ud til en, og så er man så langt i processen, at man ikke føler, man kan afvise dem.

Men du skal ikke være bange for den manglende kontakt, for det er bare moderne tider, men det betyder ikke, at arbejdet ikke bliver gjort med personlig og efter dine ønsker.

Man kan bare tage et kig på, hvad de tidligere kunder har sagt om dem – og dem kan du endda læse udtalelser fra og se deres ansigter på på deres hjemmeside!

Så er der intet at frygte her.

Flere Nyheder